اجاره اقامتگاه بوم گردی چهار طاقی دره شهر - ایلام

(تعداد بازدید: 3266)   ایلام ,  دره شهر ,  جهانگیراباد  10+ 10+ نفر شب
شروع از  800000

750000 تومان

اقامتگاه بوم گردی چهارطاقی در روستای جهانگیر آباد از توابع شهرستان دره شهر استان ایلام واقع شده است. دره شهر، شهریست سرسبز در دامنه کبیرکوه و ساحل رودخانه خروشان سیمره که با ایجاد منظره‌های چشم نواز مقصد طبیعت دوستان بسیاری می باشد. خانه روستایی چهارطاقی با فاصله 1 کیلومتری از دره شهر و ۱۲۰ کیلومتری از مرکز استان، به صورت سوئیت دربست بنا شده که با دارا بودن پذیرایی، 2 اتاق خواب، آشپزخانه مجهز، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی، حداکثر ظرفیت پذیرایی از ۲۰ نفر را دارد.
اقامتگاه چهارطاقی با چیدمان سنتی و آرامش بخش، فضای مناسبی را فراهم نموده تا مسافران با اقامت خود در آنجا، خستگی و دغدغه های زندگی شهری را از جان خویش بتکانند. هر فصل برای این منطقه زیبایی خاص خود را دارد، بهار با سرسبزی‌اش، تابستان و هوای متبوعش، پاییز با درختان هزار رنگش و زمستان با زمین پوشیده از برف، همه و همه از جاذبه‌های دیدنی این منطقه می‌باشد بطوریکه در هر کجای آن که پا بگذارید، محو تماشای زیبایی های افسون کننده آن می‌شوید.
با اقامت در این بوم گردی علاوه بر تنفس هوای پاک و عاری از هر نوع آلودگی، از طعم بی نظیر غذاهای محلی و بومی آنجا لذت ببرید. از جاذبه‌های گردشگری اطراف اقامتگاه نیز می‌توان به تنگه کافری، تنگه بهرام چوبین، پل تاریخی گاومیشان، قلعه پوراشرف، آتشکده چهار طاقی، آبشار ماربره، منطقه حفاظت شده کبیرکوه و رود سیمره اشاره کرد.

اگر قصد رزرو اقامتگاه را دارید حتما اینجا را مطالعه بفرمایید.
درخواست رایگان رزرو
تضمین بهترین قیمت
رزرو آنلاین اقامتگاه
تاریخ ورود و خروج
800000 تومان
750000 تومان
تاریخ ورود و خروج


  • تعداد بزرگسال
  • تعداد خردسال

خدمات رزرو شده شما:

رزرو اقامتگاه بوم گردی چهار طاقی دره شهر - ایلام

  • تعداد بزرگسال
    + -
  • تعداد خردسال
    + -
خدمات مورد نظر خود را انتخاب کنید

سوئیت شامل اتاق پذیرایی، 2 اتاق خواب با سرویس کف خواب، آشپزخانه با امکانات. سیستم گرمایشی بخاری گازی و سیستم سرمایشی کولر آبی. حمام داخل ساختمان و سرویس بهداشتی ایرانی در حیاط و حمام داخل ساختمان

توضیحات و تقویم قیمتی
خدمات رزرو شده شما :

مبلغ قابل پرداخت




نکات مربوط به رزرو اقامتگاه بوم گردی چهار طاقی دره شهر - ایلام:



موارد مشابه







دیدگاه کاربران

دیدگاه کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است

نظری ثبت نشده است.




ارسال نظر و امتیاز

ثبت نظر









با ثبت نظر خود، به مسافران آتی این اقامتگاه جهت ارزیابی کمک کنید